Σελίδες


Δευτέρα 13 Ιουνίου 2011

Προ-στίχοι...ψηφοφόρος

Σε συνάντησα στο Ψυχικό και φορούσες ένα μακό,
ένα ολόλευκο μακό,
και αποκαλυπτικό κολάν.
Αχ, η εξουσία στη ματιά και ο χειμαρρώδης λόγος και ο χειμαρρώδης λόγος
που σου καιγε τα χείλη.

Σε περιμένω να καεί το πελεκούδι

κι έχω κρυμμένο στον κόρφο λαστιχούδι! Σε περιμένω πάνω στ’ ανηφόρι,
πάλι σε θέλω καραφλό μου αγόρι, λάδωσε την ¨αλυσίδα¨ μου καραφλό μου αγόρι!

Στο χειμώνα που θα’ ρθεί δε θ’ αφήσω να σβηστεί,

δε θ’ αφήσω να σβηστεί
η πιο καυτή στιγμή σου.
Θα αγοράσω δονητές, θα πληρώσω ΦΠΑ,
θα τους βάζω δυνατά,
στην ανάμνησή σου.

Σε περιμένω με έμπνευση καμένων ποιητών

κι έχω φορέσει δερμάτινο στραπ-ον! Σε περιμένω πάνω στ’ ανηφόρι,
πάλι σε θέλω καραφλό μου αγόρι, να ΣΟΥ λαδώσω την ¨αλυσίδα¨ καραφλό μου αγόρι!


Νεκτάριος Κουρέας

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Να υποθεσω οτι αναφερεσαι σ`αυτο το αγορακι που μας εχει κανει το παιχνιδακι του,ισως γιατι βγαζει τα παιδικα του τραυματα.Ωραιο το ποιημα.